Service și mentenanță
TERMOSTAL
IMEX S.R.L. |
||
TERMENE
DE GARANTIE și SERVICE |
||
Nr.
crt |
GRUPE DE PRODUSE |
Termen
de garantie |
1 |
2 |
3 |
1 |
Accesorii cazi (suporti, baterii, tetiere,
sifoane, coloane evacuare) |
2
ani |
2 |
Baterii de baie, dusuri si accesorii baie;
dusuri, accesorii de baie si sifoane; |
2
ani |
3 |
Cabine de dus cu panouri din acril sau
cristal, cadite dus, coloane de dus cu / fara hidromasaj |
2
ani |
4 |
Cazi de baie; |
2
ani |
5 |
Chiuvete din otel inoxidabil tip FRANKE,
rozete inox pt. chiuvete |
5
ani |
6 |
Cosuri de fum si accesorii |
2
ani |
7 |
Electrovane de gaz, detectoare de gaz,
detectoare monoxid de carbon |
2
ani |
8 |
Elemente automatizare (senzori, teci), prize,
intrerupatoare achizitionate independent |
2
ani |
9 |
Filtre gaz, motorina, filtre apa, cartuse
filtrante, filtre anticalcar, filtre stabilizatoare de gaz |
2
ani |
10 |
Gresie, faianta si elemente de decor |
2
ani |
11 |
Grile de ventilatie |
2
ani |
12 |
Izolatii-Cochilii din vata bazaltica caserata
cu folie de aluminiu |
2
ani |
13 |
Izolatii-Tuburi si placi de izolatie fara
adeziv; Tuburi izolatie PE expandata pentru instalatii de incalzire si
sanitare, Coliere izolante |
2
ani |
14 |
Izolatii-Tuburi, placi de izolatie si benzi
autoadezive |
1
an |
15 |
Materiale si echipamente pentru instalatii
electrice (prize, intrerupatoare, variatoare, doze, cofrete, disjunctoare,
cabluri, conductori, contoare, relee termice, contactori), tablouri electrice;
Trasee pentru cabluri si accesorii; surse de iluminat cu led |
2
ani |
16 |
Mecanisme rezervoare wc, capace wc;
rezervor SAN100(SANICA) cu cadru de prindere din otel pt.vasul de wc |
2
ani |
17 |
Mobilier baie; Cazi de baie fara hidromasaj;
Oglinzi si aplice |
2
ani |
18 |
Obiecte sanitare ceramice, rezervoare pentru
vase WC (fara mecanism) |
5
ani |
19 |
Obiecte sanitare ceramice, rezervoare pentru
vase WC (fara mecanism) |
2
ani |
20 |
Obiecte sanitare ceramice, rezervoare pt. vase
WC (fara mecanism) Cersanit produse in Polonia; |
5
ani |
21 |
Presostate, flusostate, manometre, termometre |
2
ani |
22 |
Produse din acril (cazi de baie, cadite dus)
Cersanit |
2
ani |
23 |
Produse material acrilic (cadite dus, panouri
frontale si laterale cazi) Belform |
2
ani |
24 |
Racorduri din alama pentru teava multistrat |
2
ani |
25 |
Racorduri pentru teava de cupru |
5
ani |
26 |
Racorduri Pex, alama si plastic |
2
ani |
27 |
Rezervoare ingropate: set cadru sifon-dus,
rezervor WC aparent AP123, sifoane si coloana baie |
5
ani |
28 |
Rezistenta electrica pt. radiatoare
port-prosop |
2
ani |
29 |
Robineti trecere, retinere, golire, gaz,
radiatoare si colectoare-distribuitoare; Robineti fonta si dezaeratoare |
2
ani |
30 |
Scule diverse, accesorii si genti pentru
scule, lampa/trusa/butelii sudura, silicon, adezivi |
2
ani |
31 |
Sifoane |
2
ani |
32 |
Sisteme de protectie pentru colectoare solare |
2
ani |
33 |
Sisteme, coliere si bride de prindere si
fixare |
2
ani |
34 |
Sistemele de hidromasaj aferente cazilor cu
hidromasaj |
2
ani |
35 |
Supape de siguranta fixe si reglabile si
supape de sens cu clapet, arc |
2
ani |
36 |
Teava cupru |
5
ani |
37 |
Teava de trecere de la pehd la otel pentru gaz |
2
ani |
38 |
Teava otel laminate |
2
ani |
39 |
Teava otel sudata longitudinal neagra si
zincata si fitinguri |
2
ani |
40 |
Teava PexA, Ecoflex |
2
ani |
41 |
Teava Pexal |
5
ani |
42 |
Teava Pex-B pentru instalatii apa rece/calda
si instalatii incalzire |
5
ani |
43 |
Teava si fitinguri din pehd pentru instalatii
de alimentare cu apa, canalizare si drenaj; |
5
ani |
44 |
Teava si racorduri din polietilena de inalta
densitate (PEID) |
5
ani |
45 |
Teava si racorduri din polipropilena de
scurgere / canalizare (PP) |
5
ani |
46 |
Teava si racorduri din polipropilena
random (PPR-gri si alb) |
5
ani |
47 |
Teava si racorduri PVC (canalizare,
drenaj, protectie) |
5
ani |
48 |
Termostate de ambient, de conducta, de imersie |
2
ani |
49 |
Tuburi si racorduri flexibile, racorduri
antivibrante, racorduri metalice flexibile pentru gaze, racorduri metalice
flexibile si extensibile pentru gaze naturale combustibile |
2
ani |
|
|
|
Notă
1. Perioada de garantie pentru
produsele, care nu se afla in lista de mai sus este de 2 ani, iar pentru
produsele, a caror termen de expirare este mai mic de 2 ani, termenul prevazut
mai sus se reduce la aceasta durata.
2. Subansamblurile si piesele de
schimb pentru produsele comercializate de Termostal au garantie 2 ani si
corespund directivelor, standardelor si agrementelor tehnice ale
subansamblurilor din care fac parte.
3.
Pentru toate celelalte produse comercializate de companie, perioada de
garantie este mentionata in certificatele de garantie eliberate la vanzare.
CONDITII GENERALE DE GARANTIE
I. DREPTURILE
CONSUMATORULUI IN CAZUL LIPSEI CONFORMITATII, POTRIVIT LEGII DREPTULUI
CONSUMATORULUI.
Consumator - orice persoana fizica care, in legatura cu
contractul de achizitie de produse semnat cu Termostal, actioneaza in scopuri
care, se afla in afara activitatii comerciale, industriale, artizanale sau
profesionale a persoanei respective.
Vanzatorul raspunde fata de consumator
pentru orice neconformitate care exista in momentul livrarii bunurilor si care
este constatata in termen de doi ani de la data respectiva. Orice
neconformitate, care este constatata in termen de un an de la data la care
bunurile au fost livrate este prezumata a fi existat deja in momentul livrarii
bunurilor, pana la proba contrarie, sau cu exceptia cazului, in care aceasta
prezumtie este incompatibila cu natura bunurilor sau cu natura neconformitatii.
1.1. In caz de neconformitate,
consumatorul are dreptul:
a) de a beneficia de aducerea in
conformitate a bunurilor (prin reparatie sau inlocuire);
b) de a beneficia de o reducere
proportionala a pretului, sau
c) de a obtine incetarea contractului
in conditiile legii aplicabile.
Consumatorii pot sa opteze pentru o
anumita masura corectiva in cazul, in care neconformitatea bunurilor este
constatata la scurt timp dupa livrare, fara a depasi 30 de zile calendaristice.
1.2. Pentru ca bunurile sa fie aduse in
conformitate, consumatorul poate opta intre reparatie si inlocuire, cu exceptia
cazului in care masura corectiva aleasa ar fi imposibila sau, in comparatie cu
cealalta masura corectiva disponibila, ar impune vanzatorului costuri care ar
fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv
urmatoarele:
a) valoarea bunurilor in cazul, in care
nu ar fi existat neconformitatea;
b) gravitatea neconformitatii;
c) daca masura corectiva alternativa ar
putea fi executata fara vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.
Cu toate acestea, Vanzatorul poate
refuza sa aduca in conformitate bunurile daca reparatia sau inlocuirea este
imposibila sau i-ar impune costuri care ar fi disproportionate, luand in
considerare toate circumstantele, inclusiv cele prevazute la lit. a) si b) de
mai sus.
1.3. Reparatiile sau inlocuirile se
efectueaza intr-un termen rezonabil, care nu poate depasi 15 zile
calendaristice din momentul in care vanzatorul a fost informat de catre
consumator cu privire la neconformitate si care este stabilit de comun acord,
in scris, intre vanzator si consumator, luandu-se in considerare natura si
complexitatea bunurilor, natura si gravitatea neconformitatii si efortul
necesar pentru finalizarea reparatiei sau inlocuirii, cu respectarea celorlalte
prevederi legale;
1.4. Consumatorul are dreptul fie sa
obtina o reducere proportionala a pretului, fie sa obtina incetarea
contractului de vanzare, in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a) vanzatorul nu a finalizat reparatia
sau inlocuirea sau, dupa caz, nu a finalizat reparatia sau inlocuirea sau
vanzatorul a refuzat sa aduca in conformitate bunurile;
b) se constata o neconformitate, in
pofida eforturilor vanzatorului de a o remedia;
c) neconformitatea este de o asemenea
gravitate, incat justifica o reducere de pret sau dreptul la incetarea imediata
a contractului de vanzare;
d) vanzatorul a declarat ca nu va aduce
bunurile in conformitate intr-un termen rezonabil sau fara inconveniente
semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstantele
cazului.
1.5. Consumatorul nu are dreptul de a
obtine incetarea contractului daca neconformitatea este minora.
1.6. Dispozitiile din acest capitol I,
cu referire la prevederile din Legea
LP105-13.03.2003_Privind Protectia Consumatorilor.
Termenele de
garantie, directivele, standardele si agrementele tehnice in vigoare se gasesc
afisate la toate punctele de lucru si la adresa:
https://termostal.md/index.php?route=information/information&information_id=26
Garantia se acorda in baza facturii si
este obligatorie prezentarea acesteia in original la orice solicitare de
interventie in perioada de garantie. Garantia este valabila doar pe teritoriul
R. Moldova si isi incepe valabilitatea de la data facturarii produsului.
Produsele cumparate sunt insotite de
instructiuni de instalare si utilizare, care trebuie citite si respectate
OBLIGATORIU, inainte de instalarea si folosirea produsului.
Garantia se aplica numai asupra
defectelor de material, sau de executie, datorate producatorului. In cadrul
termenului de garantie, VANZATORUL, prin intermediul Departamentului de service
și a societăților colaboratoare, se obliga să suporte anumite cheltuielili
pentru repararea sau inlocuirea echipamentului avariat din cauze acoperite de
garantie.
A. TERMENE SI
CONDITII SPECIFICE PRODUSELOR FARA
PUNERE IN FUNCTIUNE
II. OBLIGATIILE
CONSUMATORULUI
2.1. Sa comunice numarul facturii si al
certificatului de garantie pentru a putea beneficia de garantie.
2.2. Sa confirme pe documentele
executantului operatiilor de service, lucrarile efectuate, prin semnarea si
stampilarea lor.
2.3. Sa pastreze documentatia, primita
odata cu produsul, pe toata durata perioadei de garantie.
2.4. lntretinerea (mentenanata)
periodica in garantie, conform instructiunilor de utilizare, cade in sarcina
cumparatorului si se face pe cheltuiala acestuia.
2.5. Sa asigure accesul in conditii de
siguranta (conform normelor de protectia muncii) personalului Societatii de
Service la locul de montare al echipamentului si sa puna la dispozitia acestuia
toate documentele primite la achizitionarea echipamentului.
2.6. Pentru sisteme fotovoltaice,
garantia este valabila doar daca sunt instalate conform instructiunilor de
montaj si specificatiilor producatorului, de catre un electrician autorizat
ANRE, inclusiv impamantarea certificate de un laborator autorizat.
2.7. Perioada de garantie pentru
radiatoare este de:
- 24 de luni in cazul montarii in
instalatii centralizate (de tip instalatie oraseneasca).
- 60 luni, dupa caz, montate in
instalatii proprii (circuit inchis/deservind o singura locuinta, nefiind
conectat la reteua centralizata de apa calda).
III. EXCLUDERI
DE LA GARANTIE
3.1. SUNT EXCLUSE DIN GARANTIE
produsele sau partile avariate din cauze independente de VANZATOR/ PRODUCATOR,
respectiv:
a) manipulare / transport
necorespunzatoare;
b) montarea/instalarea incorecta, de
catre personal neautorizat, neconforma cu instructiunile producatorului sau in
afara legilor, reglementarilor tehnice in vigoare si prescriptiilor aplicabile;
c) anomalii ale instalatilor
hidraulice, electrice (socuri electrice), de furnizare a combustibilului etc;
d) calitatea necorespunzatoare a apei
de alimentare neconforma cu cerintele producatorului sau cele ale legislatiei
si reglementarilor tehnice in vigoare. In conformitate cu legea și normativele
aplicabile pentru centralele termice amplasate in zone, in care duritatea apei
este peste 3.5 mval/l, prevederea cu instalatii de dedurizare pentru apa de
alimentare este obligatorie;
e) coroziunii datorate condensului;
f) colmatarea schimbatoarelor de
caldura sau diverselor parti componente ale echipamentului (filtre, pompe,
manometre, tevi, etc.) cu calcar, impuritati, etc;
g) curenti vagabonzi, supratensiuni
datorate trasnetului, supratensiuni de comutatie, fluctuatii sinusoidale lente
si rapide de tensiune, caderi de tensiune cu scurte intreruperi;
h) intretinerea necorespunzatoare
conform cartii tehnice;
i) folosirea altor tipuri de
combustibil decat cele precizate in instructiunile de utilizare ale
echipamentului sau folosirea unor combustibili ale caror caracteristici difera
de cele precizate in instructiunile producatorului sau in standardele in
vigoare;
j) nerespectarea instructiunilor de
montare/instalare (ex: ineficienta cosului de evacuare a gazelor de ardere) si
utilizare, cauzele fiind inghetarea apei in instalatie, lipsa apei din
instalatie, etc.);
k) parti supuse la uzura normala de
folosire, consumabile, rezistente, rezistente ceramice, sigurante fuzibile, anozi,
electrozi, garnituri, protectii focar de tip refractar (samote), dispozitive de
actionare, becuri, elemente necesare asamblarii fixe si demontabile;
l) deteriorarea produselor, arderea
electomotoarelor ca urmare a lipsei protectiilor minime (protectie la lipsa
apa, protectii electrice pentru lipsa faza, suprasarcina, scurtcircuit,
omiterea legarii si/sau montarea releelor pentru protectiile integrate in
produs- protectii tip bimetal, PTC, etc.);
m) folosirea unui agent termic / apa
alimentare netratate, neaditivate si care nu sunt conforme cu normativele in
vigoare;
n) interventia asupra produsului pe
toata perioada de garantie de catre personal neautorizat legal si care nu este
colaborator al Vanzatorului;
o) utilizarea substantelor chimice
necorespunzatoare pentru intretinerea / curatarea produselor;
p) utilizarea produsului in conditii de
mediu improprii (ventilatie necorespunzatoare, expunere excesiva la umezeala,
temperatura, etc.);
q) fenomene naturale (ex: descarcari
electrice atmosferice), incendii;
r) produsul nu a fost depozitat sau
utilizat intr-un spatiu inchis, asfel incat sa fie ferit de actiunea agentilor
atmosferici (temperaturi foarte scazute cu risc de inghet, umiditate ridicata,
vant, ploaie, etc.);
4. SITUATII IN CARE INTERVENTIILE SE EFECTUEAZA
CONTRA-COST IN PERIOADA DE GARANTIE:
a) In toate cazurile prevazute in
cap.II, punctul 3.1;
b) In toate cazurile in care
informatiile furnizate de utilizator sunt neadevarate, iar echipamentul nu
prezinta anomalii de functionare;
c) In toate cazurile in care se
constata ca interventia de service s-a efectuat datorita exploatarii
necorespunzatoare a produsului, fara executarea operatiunilor de intretinere
periodica conform prevederilor documentatiei tehnice a produsului (prezenta
praf, filtre de impuritati colmatate, depuneri de calcar etc.).
B. CONDITII
GENERALE DE GARANTIE PENTRU PRODUSE
CU PUNERE IN FUNCTIUNE
II. OBLIGATIILE
CONSUMATORULUI / CUMPARATORULUI
2.1. Sa solicite, prin apelarea Dispeceratului National
de Service, punerea in functiune a echipamentului, aceasta urmand a fi
executata de o Societate de Service colaboratoare a TERMOSTAL.
2.2. Sa asigure executarea lucrarilor de
montare/instalare cu personal autorizat, in conformitate cu prevederile legale
(proiecte, autorizatii, avize, etc.). Sa asigure prezenta montatorului la
punerea in functiune.
2.3. Pentru acordarea garantiei aparatelor de aer
conditionat, consumatorul/cumparatorul trebuie sa efectueze montarea
echipamentelor doar de catre Societati de Service/Instalare autorizate, si sa
puna la dispozitie, in cazul unei interventii, dovada instalarii cu personal
autorizat.
2.4. Sa asigure conditiile de punere in functiune a
echipamentului, indiferent de tipul acestuia, tinand cont de caracteristicile
sale tehnice. Sa asigure posibilitatea de efectuare a probelor hidraulice la
parametrii nominali (debit, presiune, descarcare termica). Sa efectueze toate
probele de presiune si etanseitate inainte de efectuarea punerii in functiune.
2.5. Sa asigure incarcarea instalatiei / produsului cu apa care corespunde din
punct de vedere fizico-chimic (conform documentatiei tehnice a produsului
si/sau prevederilor legale).
2.6. Atat pentru efectuarea punerii in functiune, cat si
pentru efectuarea interventiilor, reviziilor sau verificarilor, sa asigure accesul
in conditii de siguranta (conform normelor de protectia muncii) personalului
Societatii de Service la locul de montare al echipamentului si sa puna la
dispozitia acestuia toate documentele primite la achizitionarea echipamentului
(documentatia tehnica ,certificat garantie, copie factura).
2.7. Sa pastrareze integritatea sigiliilor
vanzatorului/producatorului, respectiv ale executantului operatiilor de
service.
2.8. Pentru efectuarea interventiilor, reviziilor sau
verificarilor periodice sa lucreze pe toata perioada garantiei doar cu
Societatea de Service care a efectuat punerea in functiune.
2.9. Sa asigure instalarea echipamentului din toate punctele de vedere
(combustibil, hidraulic, electric, automatizari) conform proiectului si conform
instructiunilor producatorului, asigurand toate conditiile pentru verificarea
echipamenului la parametri nominali si in toate regimurile de functionare.
2.10. Sa asigure intretinerea echipamentului, prin
revizii periodice, cu personal autorizat, conform indicatiilor producatorului.
2.11. Pentru ECHIPAMENTELE CONSUMATOARE DE COMBUSTIBIL
(centrale, cazane, arzatoare, generatoare de aer cald, aparate de aer
conditionat etc) CHILERE, INSTALATII DE TRATARE AER/APA (dedurizatoare,
dozatoare de substante), GRUPURI DE POMPARE SI INCENDIU, POMPE DE CALDURA SI
PANOURI SOLARE, consumatorul se obliga sa efectueze intretinerea periodica a
aparatului cu personal autorizat, conform specificatiilor producatorului. In
lipsa unei specificatii exprese a acestuia, va
recomandam cel putin o revizie anuala (intretinerea aparatului poate
constitui obiectul unui ”Contract de Intretinere” incheiat cu o Societate de
Service colaboratoare a TERMOSTAL).
2.12. In cazul garantiilor comerciale (durata mai mare de
2 ani de la achizitie), pentru echipamentele stipulate la punctul 2.11.,
consumatorul se obliga sa efectueze intretinerea periodica a echipamentului cu
personal autorizat TERMOSTAL, conform specificatiilor producatorului. In lipsa
unor specificatii exprese a acestuia, este obligatorie intretinerea anuala pe
toata durata garantiei comerciale extinse fata de cea legala. In caz contrar,
garantia comerciala nu mai este valabila.
2.13. Sa confirme pe documentele executantului
operatiilor de service, lucrarile efectuate, prin semnarea si stampilarea lor.
2.14. Sa achite toate obligatiile financiare fata de
Societatea de Service (revizii; interventii care nu fac obiectul garantiei,
etc.).
III.
OBLIGATIILE SOCIETATII DE SERVICE
3.1. Echipamentele nominalizate de
catre societatea TERMOSTAL vor fi puse in functiune de un specialist, OPERATOR
SERVICE, care va efectua urmatoarele operatiuni:
- verificarea corectitudinii montajului
echipamentului;
- verificarea conexiunilor electrice si
de automatizare;
- verificarea eficientei dispozitivelor
de siguranta si control al echipamentului;
- efectuarea reglajelor;
- pornirea echipamentului;
- verificarea functionarii
echipamentului la parametrii nominali;
- intocmirea si completarea tuturor
documentelor in conformitate cu legislatia in vigoare;
- instruirea utilizatorului sau a
persoanei imputernicite de acesta, pentru a respecta cu strictete
instructiunile de utilizare si intretinere cuprinse in documentatia
echipamentului;
- prezentarea Contractului de
Intretinere in vederea studierii si semnarii OPTIONALE a acestuia de catre
utilizator.
3.2. Verificarile efectuate de
Operatorul SERVICE privesc in EXCLUSIVITATE BUNA FUNCTIONARE A ECHIPAMENTULUI
ce urmeaza a fi pus in functiune.
3.3. Atunci cand Operatorul Service
constata, in urma verificarilor, nereguli care ar putea afecta BUNA SI SIGURA
FUNCTIONARE a echipamentului, PUNEREA IN FUNCTIUNE NU SE VA EFECTUA,
mentionandu-se despre aceasta in documentul: “Sesizare“ si in orice alt
document legat de punerea in functiune (“Proces Verbal de Punere in Functiune”
sau “Raport de verificari, incercari si probe in vederea autorizarii
functionarii aparatului“, dupa caz).
3.4. Societatea TERMOSTAL isi declina orice raspundere cu privire la
eventualele daune materiale sau civile provocate de montarea / instalarea
necorespunzatoare si/sau in neconcordanta cu prevederile legale in vigoare si
cu indicatiile producatorului.
IV. EXCLUDERI
DE LA GARANTIE
4.1. Depozitarea sau utilizarea
echipamentului intr-un spatiu deschis, sau, in spatiu inchis dar supus actiunii
agentilor atmosferici (temperaturi foarte scazute cu risc de inghet, umiditate
ridicata, vant, ploaie etc);
4.2. Manipularea / transportul
necorespunzatoare ce conduc la avarierea produselor sau partilor din cauze
independente de VANZATOR/ PRODUCATOR;
4.3. Montarea/instalarea incorecta, de
catre personal neautorizat, neconforma cu instructiunile producatorului sau in
afara legilor, reglementarilor tehnice in vigoare si prescriptiilor aplicabile;
4.4. Anomalii ale instalatilor
hidraulice (socuri hidraulice), electrice (socuri electrice), de furnizarea
combustibilului (presiune, debit, etc.);
4.5. Calitatea necorespunzatoare a apei
de alimentare neconforma cu cerintele producatorului sau cele ale legislatiei
si reglementarilor tehnice in vigoare, datorita careia pot aparea
depuneri/depozite, fenomenul de coroziune, erodare chimica. In conformitate cu normativele
în vigoare și legislația aplicabilă, pentru centralele termice amplasate in
zone in care duritatea apei este peste 3,5 mg/l, prevederea cu instalatii de
dedurizare pentru apa de alimentare este obligatorie;
4.6. Coroziuni datorate condensului,
umiditatii excesiva a mediul in care se instaleaza echipamentul;
4.7. Colmatarea schimbatoarelor de
caldura sau diverselor parti componentelor ale echipamentului (filtre, pompe,
manometre, tevi, etc.) cu calcar, impuritati etc;
4.8. Curenti vagabonzi, alimentare
defectuoasa cu energie electrica (supratensiuni datorate trasnetului,
supratensiuni de comutatie, fluctuatii sinusoidale lente si rapide de tensiune,
caderi de tensiune cu scurte intreruperi);
4.9. Intretinere necorespunzatoare
conform cartii tehnice a produsului;
4.10. Folosirea altor tipuri de
combustibil decat cele precizate in instructiunile de utilizare ale
echipamentului sau folosirea unor combustibili ale caror caracteristici difera
de cele precizate in instructiunile producatorului sau in standardele in
vigoare;
4.11. Nerespectarea
instructiunilor de montare/instalare si utilizare, avand ca si rezultat:
evacuarea defectuoasa a gazelor de ardere, lipsa aerului necesar arderii, lipsa
debitului aer / apa la nivel echipament, aparitia fenomenului de inghet,
neasigurarea presiunii minime de utilizare apa/ agent termic, imposibilitatea
efectuarii operatiunilor de revizie /reparatie (distante minime);
4.12. Parti supuse la uzura normala de
folosire, consumabile, rezistente, rezistente ceramice, sigurante fuzibile,
anozi, electrozi, garnituri, protectii focar de tip refractar (samote),
dispozitive de actionare, becuri, elemente necesare asamblarii fixe si demontabile;
4.13. Deteriorarea produselor, arderea
electomotoarelor ca urmare a lipsei protectiilor minime(protectie la lipsa apa,
protectii electrice pentru lipsa faza, suprasarcina, scurtcircuit, omiterea
legarii si/sau montarea releelor pentru protectiile integrate in produs-
protectii tip bimetal, PTC etc)
4.14. Folosirea unui agent termic
/ apa alimentare agresiva, netratate, neaditivate si care nu sunt conforme cu
normativele in vigoare;
4.15. Interventia asupra
produsului pe toata perioada de garantie de catre personal neautorizat legal si
care nu este colaborator al Vanzatorului;
4.16. Utilizarea substantelor
chimice necorespunzatoare pentru intretinerea / curatarea produselor;
4.17. Utilizarea produsului in
conditii de mediu improprii (ventilatie necorespunzatoare, expunere excesiva la
umezeala, temperatura, etc.);
4.18. Fenomene naturale (ex:
descarcari electrice atmosferice), incendii, îngheț etc.
GARANTIA NU ACOPERA CHELTUIELILE LEGATE DE INTRETINEREA
APARATULUI!
V.
SITUATII IN CARE INTERVENTIILE SE EFECTUEAZA CONTRA-COST
A. IN PERIOADA DE GARANTIE:
a) In toate cazurile prevazute in
cap.IV;
b) In toate cazurile in care
informatiile furnizate de utilizator sunt neadevarate, iar echipamentul nu
prezinta anomalii de functionare;
c) In toate cazurile, in care se
constata ca, interventia de service s-a efectuat datorita exploatarii
necorespunzatoare a produsului, fara executarea operatiunilor de intretinere
periodica conform prevederilor documentatiei tehnice a produsului (prezenta
praf, filtre de impuritati colmatate, depuneri de calcar etc.).
B. IN PERIOADA DE POST-GARANTIE:
la toate interventiile, indiferent de
cauza sau natura lor, cu exceptia defectiunilor cauzate de vicii ascunse,
datorate producatorului si constatate in perioada medie de utilizare mentionata
in prezentul certificat.
C. LA PUNEREA IN FUNCTIUNE:
a) in cazul echipamentelor pentru care
punerea in functiune nu este asigurata gratuit.
b) in cazul in care punerea in
functiune este impiedicata de nerespectarea conditiilor mentionate in cap. II
al prezentului certificat.
c) in situatiile descrise la pct. 3.3.
d) in cazul in care, din alte motive,
utilizatorul impiedica Operatorul Service sa puna in functiune echipamentul
(ex.: nu este prezent la locul de montare la data si ora stabilita, nu poate
asigura alimentarea cu apa, combustibil, curent electric etc., datorita unor
avarii pe care nu le-a comunicat in timp util Societatii de Service).
Echipamentul definit ca fiind cu
“punere in functiune” beneficiază de punere in funcțiune din partea
departamentului Service al societații Termostal Imex SRL.
Conform prevederilor prescripției
tehnice, la punerea în funcțiune a aparatului, este obligatorie AUTORIZAREA
FUNCȚIONĂRII. Autorizarea funcționării NU este inclusă în prețul produsului,
trebuie efectuată de către societăți service autorizate.
Societatea Termostal Imex SRL isi
declina orice raspundere cu privire la eventualele daune materiale sau civile
provocate de montarea / instalarea necorespunzatoare si/sau in neconcordanta cu
prevederile legale in vigoare și rigorile cărții tehnice a utilajului și
eshipamentelor.
Conditiile de garantie sunt valabile in
totalitate in cazul consumatorilor (persoane fizice sau grup de persoane fizice
constituite in asociatii).
Pentru orice anomalie sesizata in modul
de functionare a produsului, inclusiv pentru consultarea listei cu
departamentul de service TSI, sau cu Societatea de Service colaboratoare, va
rugam sa contactati in cel mai scurt timp posibil.
Reciclati
deseurile de ambalaje si deseurile rezultate la finalul ciclului de viata al
produsului conform legislatiei nationale si europene aplicabile in domeniu.
DISPECERAT
DEPARTAMENT SERVICE, TEL: 022 58 02 66, +37369143887, Program: L - V 08:30 –
17:00, S 08:30 – 14:00)
Chișinău, Calea
Isilor nr. 10 Z, SECTOR Buiucani
Informatii
actualizate la 20.11.2024